wtorek, 16 lipca 2013

www.SKLEPMELASA.pl

Sklep MELASA to owoc twórczej wizualizacji z naturalnym, ekologicznym, wegańskim pożywieniem. Tworzony z sercem, z przesłaniem, z ideą robienia czegoś dobrego dla Ludzi i dla samych siebie.
W dzisiejszych czasac
h odżywianie się w sposób ekologiczny nie jest tanią sprawą. Jednak nie zniechęca to mnie to dbania o swoje ciało i duszę. Jakiś czas temu skusiłam się na promocję w www.sklepmelasa.pl jest to sklep ekologiczny, który poleciła mi koleżanka. Moja znajoma jest wielką fanką wszystkiego co zdrowe i ekologiczne i chciałam wam powiedzieć, że naprawdę warto zainwestować we własne zdrowie.

Dla pewności, że taka firma istnieje zadzwoniłam do sklepu aby uzyskać więcej informacji na temat produktów, które mnie interesują. Osoba, która odebrała telefon była bardzo miła i pomocna, udzieliła mi odpowiedzi na każde moje pytanie. Tym sposobem utwierdziłam się w przekonaniu, że to świetny towar, a ceny są bardzo przystępne. Sklep oferuje duży rabat na ekologiczne warzywa i owoce i jest to aż minus 15%!

Wszystkie warzywa i owoce, które możecie u nich kupić są
CERTYFIKOWANE EKOLOGICZNIE!
Bez pestycydów, bez chemii. Sprowadzane są tylko ze sprawdzonych źródeł, od uczciwych rolników.

Sklep też oferuje przeróżne kosmetyki firmy Dr Nona, są to przede wszystkim balsamy i kremy. Muszę się pochwalić, że mam jeden i jestem bardzo zadowolona z tego produktu.

Zdrowie jest jedyną wartością, której nie da się kupić ani sprzedać, warto dbać o siebie i swoją rodzinę, by cieszyć się długim i szalonym życiem bez żadnych chorób czy przeziębień.

4 komentarze:

  1. Na początku chciałabym podziękować autorce bloga za dodanie postu o tymże sklepie. :) Myślę, że wiele osób z Niego skorzysta. Dla mnie osobiście najlepszą rzeczą na sklepmelasa.pl są konsultacje zdrowotno-kosmetyczne. Można umówić się z konsultantem a on doradzi jakie kosmetyki byłyby dla NAs najodpowiedniejsze oraz jak zdrowo się odżywiać :)Dla Matki dwu miesięcznego dziecka jest to idealne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że taki sklep to dobra inicjatywa, szczególnie w tych czasach. W czasach, kiedy mało kto dba o zdrowie swoje i innych, kupując produkty gorszej jakości (i często z dużą zawartością "chemii"). Na pewno w najbliższym czasie skorzystam z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką zdrowego odżywiania. Na co dzień dbam o swoje zdrowie oraz o zdrowie moich najbliższych. Niestety w mojej miejscowości nie ma wielu miejsc, w których można kupić żywność ekologiczną. Dlatego bardzo ucieszył mnie fakt, że istnieje sklepmelasa.pl, w którym można zrobić naprawdę fajne zakupy. Polecam dbanie o siebie i zachęcam do regularnego odwiedzania strony sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze że czytałam ten post z lekkim powątpiewaniem. U mnie w mieście był kiedyś sklep „eko” jednak wchodząc do niego każdemu odechciewało się zakupów. Opryskliwa obsługa która nie potrafiła odpowiedzieć NA ŻADNE pytanie dotyczące produktów zrobiły swoje. W tym wypadku dla mnie przekonywujące może być właśnie zachwalana obsługa. Dobra inicjatywa zwłaszcza biorąc pod uwagę jak ludzie jako ogół społeczeństwa zaczynają podupadać na zdrowiu a przecież wszyscy doskonale wiemy że zdrowie i czynniki je utrzymujące nie ma ceny.

    OdpowiedzUsuń