czwartek, 1 sierpnia 2013

www.GOODSHOES.pl

Potrzebowałam oryginalnych i dość niecodziennych butów na pewną imprezę. Traciłam już nadzieję, gdy nagle moim oczom ukazał się sklep internetowy z przepięknymi butami i torebkami. Asortyment jest bardzo bogaty, od szpilek po męskie półbuty i trampki. Sklep nosi nazwę www.goodshoes.pl Możemy tu kupić zarówno damską jak i męską galanterię, która jest naprawdę świetnej jakości. Znajdziemy tu:

Męskie: półbuty wizytowe, półbuty casual, mokasyny, sandały/klapki, trampki/sneakers, trzewiki casual, paski skórzane, torby.


Damskie: balerinki, półbuty, czółenka, sandały, botki, trampki/sneakers, trzewiki, kozaki, paski skórzane,torebki.
Znane marki, duże wyprzedaże i wiele promocji to cechy, które wyróżniają ten sklep i stawiają go na pierwszym miejscu w tłumie innych. Ciekawe wzory, kształty i kolory i to wszystko na jednej stronie. Firma jest polecana przez wszystkich dotychczasowych klientów, dosłownie 100% kupujących zachwala ten sklep. Zamówiłam buty i torebkę, nie mogłam się doczekać, aż zobaczę i dotknę tych perełek. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się, aż tak wysokiego profesjonalizmu. Jednak miło jest się czymś zaskoczyć, niż rozczarować. Darmowa wysyłka jeszcze bardziej zachęciła mnie do zakupu, bo już w ciągu 24 godzin od zamówienia kurier zapukał do mojego mieszkania. Uważam, że opcja 30 dni na zwrot lub wymianę towaru jest strzałem w dziesiątkę. Często ludzie kupują coś z zachwytem, a po paru dniach okazuję się, że ten zakup to jednak nie to. Firma szanuje zdanie klientów i wie, że każdy może zmienić zdanie co do danego towaru. Polecam i zapraszam do obejrzenia oferty sklepu!

1 komentarz:

  1. Polecam wszystkim zakupy w sklepie www.goodshoes.pl - pełen profesjonalizm. Kupiłam buty. Przesyłka była ekspresowa. Asortyment nawet dla najbardziej wybrednych. Każdy znajdzie dla siebie odpowiedni fason w odpowiedniej cenie. Polecam gorąco i zachęcam wszystkich do zakupów. Firma dba o klienta. Jest w pełni komunikatywna. Odpowie na każde pytanie.

    OdpowiedzUsuń