wtorek, 16 lipca 2013

www.INWESTUJESZ.org

Zarabianie w internecie nie jest prostą sprawą, bo trzeba mieć do tego smykałkę. Bardzo ważny jest pomysł, co zrobić by zachęcić więcej osób. Wymyślenie sposobu trwa chwilę, nagle wpadasz na pomysł i go realizujesz. Przy w miarę dużym zaangażowaniu można dorobić do pensji całkiem ładną kwotę. Wielu ludzi nie ma pojęcia o inwestowaniu, a warto przyjrzeć się temu bliżej. Razem z serwisem www.inwestujesz.org odpowiedzmy sobie na 3 najważniejsze pytania. Strona w ciekawy sposób opisuje i pomaga nowym osobom wejść w świat biznesu!

Jak inwestować?
Handel na Plus500 jest raczej prosty, nie trzeba przejmować się opłatami. Główny ekran oprogramowania zawiera ceny kupna/sprzedaży wszystkich instrumentów. W momencie wprowadzania zlecenia zakupu instrumentu przez użytkownika, oprogramowanie umożliwia dodanie zlecenia zamknięcia przy stracie, limitu zysku lub stopu kroczącego w celu zabezpieczenia pozycji i zysków.

W co inwestować?

Można inwestować w walutę, towary i akcje. Jednak uważam, że najlepszym sposobem na pewny zarobek jest wykupienie akcji. To bardzo popularny sposób zarabiania pieniędzy.
Akcje to przede wszystkim instrument który oferuje bardzo dużą płynność na popularniejsze akcje nigdy nie brakuje chętnych ani do zakupu ani do sprzedaży.



Jak grać na giełdzie?
Analiza techniczna to zbiór technik mających na celu przewidzenie przyszłego kierunku ruchu ceny. Jest to poszukiwanie prawdopodobnych okazji do zyskownych transakcji. Analiza fundamentalna w przeciwieństwie do technicznej nie korzysta z przeszłości ruchu danej ceny. Skupia się natomiast na tym z czego ta cena wynika.

Do dalszej lektury zapraszam na serwis http://inwestujesz.org/

Polecam!

4 komentarze:

  1. Jestem osobą, która zajmuje się dzidziusiem w domu, przez co nie ma możliwości pracować na "etat", dlatego taka strona jak inwestujesz.org jest stworzona dla mnie. Jakiś czas temu zaczęłam inwestować w walutę i moje zyski cały czas rosną.:) Nie trzeba się na tym specjalnie znać, jedynie na bieżąco śledzić rynek walut. Gorąco polecam wszystkim tę stronkę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona inwestujesz.org naprawdę daje solidne podstawy! Od kiedy znajomy polecił mi ten serwis, zainteresowałem się inwestowaniem, by po jakimś czasie wejść w temat jeszcze głębiej. Zyskałem nowe hobby, a przy okazji poprawiła się nieco moja sytuacja finansowa. Duży plus dla twórców inwestujesz.org!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie jestem osobą niepracującą. Jakiś czas temu zaczęłam interesować się zarabianiem pieniędzy przez internet. Przez przypadek trafiłam na stronę inwestujesz.org i bardzo zaciekawił mnie powyższy artykuł. Myślę, że to fajna sprawa i w najbliższym czasie dołączę do grona inwestujących :) Polecam zapoznanie się ze stroną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem osobą studiującą i przez zajęcia w różnych godzinach ciężko znaleźć pracę na stałe. Zainteresowałam się zarabianiem w internecie nie przez lenistwo lecz przez szukanie nowych alternatyw zarobkowych. Myślę że to dobra droga jednak nie dla każdego. Głównie z tego powodu że znaczna część zarobku idzie z dobrze rozwiniętej siatki poleconych a do tego trzeba samozaparcia i wytrwałości w dążeniu do założonego celu. Nie każdy ma takie cechy więc niektórzy bardzo szybko rezygnują.

    OdpowiedzUsuń