wtorek, 9 kwietnia 2013

Pierwsza Komunia Święta

Pierwsza Komunia Święta to bardzo ważne wydarzenie w życiu tak młodego człowieka, jest to uroczystość katolicka związana z mszą świętą podczas, której 9-letnie dzieci po raz pierwszy przyjmują sakrament Eucharystii pod postacią Hostii. Po otrzymaniu tego sakramentu umacniają się we wspólnocie chrześcijańskiej oraz w wierze. Jest to etap nieodzowny w życiu każdego katolika oraz niezbędny aby otrzymywać dalsze sakramenty w przyszłym życiu. Komunię Świętą poprzedza spowiedź, która przybliża do Boga i pozwala w przyszłości zaznać życia wiecznego. Drugoklasiści ubierają się w specjalne stroje, dziewczynki zakładają białe sukienki, a chłopcy garnitury lub alby komunijne. Dzieci do tego dnia przygotowują się cały rok. Pierwsza spowiedź święta jest poprzedzona długimi przygotowaniami przez katechetki i księży. Rodzice zajmują się wyprawieniem przyjęcia, kupują potrzebne przedmioty do komunii. Bardzo ważny jest różaniec i książeczka z modlitwami. W przygotowaniach również pomoże Wam sklep CrystalCiTY.pl, w swoim asortymencie posiadają wspaniałe pamiątki jakimi są spersonalizowane statuetki szklane z wzorami komunijnymi. Nowi wierni oczekują na prezenty od gości, są podekscytowani całym dniem. Zachęcam do kupna takiego oryginalnego prezentu dla dziecka, na pewno na długo zapamięta ten wyjątkowy dzień. Sklep oferuje też pamiątki na inne okazje, na przykład chrzest, urodziny, ślub. Zaskocz rodzinę, znajomych, spraw im prezent jakiego jeszcze nie otrzymali. Wejdź do sklepu CrystalCiTY.pl i wybierz coś dla siebie. Sklep oferuje szybką wysyłkę, nawet w ostatniej chwili zdążysz z prezentem.

1 komentarz:

  1. Ja nie pamiętam tego wszystkiego dokładnie. Miałam dwie komunie. Na pierwszą zegarek, na drugą rower i to wszystko. Na drugą komunie rodzice mnie zabrali na zakupy do Warszawy by nie było mi przykro,że nie będzie gości (chrzestna olała mnie a chrzestny nie żyje). Nie stroiłam się bo była alba. I ten okres nie był zły. Wtedy ważne było by robić „dobrze” modlić się bo Bóg patrzy, ale z wiekiem dostawałam własnego rozumu. Na mszy ksiądz gadał takie głupoty,że zniechęcał. A bierzmowanie… Ludzie kochani, większego cyrku nie widziałam. Podpisy na każdej mszy, na każdym różańcu, rekolekcji i tak dalej, egzaminy u księdza, egzaminy u proboszcza… A co najlepsze to robienie zdjęć po każdej mszy by sprawdzić czy na pewno nie oszukujesz! A oprócz robienia zdjęć to zbieranie indeksów przed mszą. Bo jak dasz później to już się nie liczy i nie jesteś dopuszczony! I po bierzmowaniu urwał się mój kontakt z religią. Księża wymyślają jak mogą.

    OdpowiedzUsuń