wtorek, 11 czerwca 2013

Recenzja portalu Trendnews.pl

Szukałam strony, która da mi sprawdzone i rzetelne wiadomości na tematy, które mnie interesują i po długich poszukiwaniach znalazłam portal Trendnews.pl Jest to nowa strona, która oferuje szeroki zakres tematyczny, głównie czytam newsy z kategorii kariera, kultura, media i technologie i czasem zdrowie. Portal ma świetną szatę graficzną, jest przejrzysty i czytelny, a logo mówi samo za siebie – zachęca do wejścia na stronę. Jednym słowem zawiera mnóstwo informacji, bez których żaden Polak się nie obejdzie chyba, że jest totalnym ignorantem. Bardzo poruszył mnie artykuł o ginących zwierzętach, teraz wiem, że to naprawdę ważna akcja, którą należy wspierać. Prostokątne zdjęcia przy każdym artykule są znakiem rozpoznawczym tego serwisu, jak również dość duża czcionka. Portal skupia się na naprawdę ważnych sprawach, nie owijają w bawełnę jak to niektóre portale potrafią robić, a tym samym takim zachowaniem nie szanują czytelników. Trendnews.pl dba o internautów, którzy szukają wiarygodnych informacji, szczerze polecam: http://trendnews.pl/

4 komentarze:

  1. Faktycznie świetna stronka!!! Wcześniej wchodziłam na tyle różnych serwisów/stron etc. a tu wszystko w jednym ! To takie proste, szybkie a przede wszystkim wygodne. Poza tym tak jak zostało wyżej wspomniane stronka aż sama się prosi żeby ją oglądać ! Dobrze że o niej napisałaś bo coś czuję że stanie się moją ulubioną i najczęściej odwiedzaną stroną internetową ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona naprawdę godna polecenia. W jednym miejscu zebrane są wszystkie rzetelne i godne uwagi informacje. Przeglądając go i czytając artykuły w nim zawarte można się sporo dowiedzieć. Wielkie dzięki dla adminki za polecenie owej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie polecam bo jest co!!! Rzeczywiście na tej stronie jesteśmy w stanie znaleźć wszystko co nas interesuje... Gratuluje twórcą pomysłu utworzenia takiej strony. Prosto, szybko, a co najważniejsze wiarygodnie ;) POLECAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stronka przejrzysta każdy na pewno znajdzie i wybierze coś dla siebie napisana przejrzyście naprawdę godna polecenia

    OdpowiedzUsuń