niedziela, 30 czerwca 2013

Recenzja serwisu StaryTelefon.pl

Strona www.starytelefon.pl skupuje stare telefony i stara się zapewnić utrzymanie możliwie najwyższego poziomu powtórnego wykorzystania odzyskanego sprzętu. Telefony komórkowe, które trafiają do nich są segregowane na te, które nadają się do ponownego użytkowania oraz te, które poddane zostaną recyklingowi końcowemu czyli utylizacji.
Proces sprzedaży telefonu przebiega w trzech krokach:
1.
Znajdujemy i wyceniamy swój telefon w ich katalogu on-line oraz wpisujemy swoje dane.
2. Wysyłają nam opłaconą kopertę w której prześlemy im telefony lub zamawiają kuriera.
3. Siadamy wygodnie i czekamy na pieniądze.

Firma je
st legalna, obsługa na najwyższym poziomie, bardzo miła i chętnie pomaga. Płacą wciągu 48h od zakupu telefonu, zaufało im już ponad 30 000 Klientów! W razie gdy się nie zgodzicie na cenę jaką zaproponują to pokrywają koszt wysyłki do Was. Bardzo ważnym punktem jest to, że telefony są poddawane testom, a następnie indywidualnej wycenie.
Przesyłając do nich telefon generujecie zyski i dbacie o przyszłość naszej planety, bo jest ona naszym wspólnym dobrem, o które trzeba dbać. Polecam firmę, warto skorzystać z jej usług!

5 komentarzy:

  1. Naprawdę fajna stronka, działa bardzo szybko(jeśli chodzi o przelew pieniądzy) ceny za stare telefony też sa przyzwoite. Wszystko jest opłacone przez firmę-przesyłka lub kurier, nic dodać nic ująć. Więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa, bo mam strasznie dużo starych telefonów, a daje okazję na pozbycie się ich i jeszcze zarobienie na tym! Super sprawa! Nic tylko korzystać!

    OdpowiedzUsuń
  3. W stu procentach mogę polecić tą stronkę, dzięki temu, że firma wszystko opłaca, Nie trzeba wydawać dodatkowych pieniążków :) Wystarczy udać się na pocztę, wysłać telefonik by po kilku dniach cieszyć się pieniążkami za jego sprzedaż :) POLECAM!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie polecam tą stronę :)Jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ sama w domu mam dużo starych telefonów. Serwis Stary Telefon nie posiada żadnych mankamentów tylko same plusy. Wysłałam już 4 telefony i za każdy otrzymałam mnie satysfakcjonującą mnie cenę!!! :) Jeszcze raz gorąco polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałem i nie spotkałem się jeszcze z czymś takim brzmi interesująco i z tego co czytam to raczej takie jest

    OdpowiedzUsuń