wtorek, 13 sierpnia 2013

Biżuteria - ARTISTI.pl

Potrzebowałam pięknej i oryginalnej biżuterii, przypadkiem natrafiłam na stronę gdzie jest jej mnóstwo! Zakochałam się w tych cudach, zapewne każda kobieta chciałaby odziać swoje dłonie i uszy w tak kreatywne przedmioty. Uważam, że ceny są przystępne, nie żałujcie pieniędzy na unikaty, a będziecie mogły nosić je dumnie i chwalić się swoim znajomym. Biżuteria jest wykonana z koralików, sznureczków, przywieszek, prawdziwych kamieni. Biżuteria ręcznie robiona urzekła mnie swoimi szalonymi kolorami, takie zestawienia są idealne na wakacje. Wszystkie przedmioty są wykonane z jak najwyższą starannością, fotografie przedstawiają dokładnie to co jest w aktualnej sprzedaży. Zachwycił mnie sutasz, to nieprawdopodobne, że ze sznurków i kamieni można wykonać prawdziwe dzieło sztuki!
Proszę spojrzeć na te kolczyki i bransoletki, czyż nie są piękne?
http://artisti.pl/produkty/turkusy-z-howlitem-iii/

http://artisti.pl/produkty/trzy-slonca-bransoletki/

1 komentarz:

  1. Faktycznie strona godna polecenia. Śmiać mi się chce bo pamiętam siebie 3 lata temu jak sama nieudolnie robiam
    biżuterię (kolczyki i brasoletki) i próbowałam je jeszcze sprzedać na allegro ;)Efekt opłakany a do tego biegałam po całym
    domu i szukałam koralików :D :D Ale ta biżuteria na prawdę mega!! Bardzo podobają mi się te bransoletki z korali i z zawieszkami
    (szczególnie jadeitowe)ceny niektórych może troszkę za wysokie ale widać jednak to dopracowanie:) Również polecam!! Co prawda
    jeszcze nic nie kupiłam, ale planuję kupić bransoletkę.
    PS.A Pani już zamawiała jakąś biżuterię na tej stronie??

    OdpowiedzUsuń